- OYUN
- Taş Kağıt Makas Turnuvası, kullanıcıların https://apsny.tr profilleri ile katıldığı, kripto para ödüllü bir çevrimiçi turnuvadır.
- Oyuncular, https://apsny.tr/game sayfasında turnuvaya katılır ve taş, kağıt, makas hamleleri yaparak rakipleriyle eşleşir.
- Oyuna katılmak için Apsny.tr kullanıcı hesabıyla giriş yapılmalıdır. Misafir kullanıcılar, "Oyuna Katıl" butonuna bastığında önce giriş yapma ekranına yönlendirilir.
- Aynı cihaz veya IP adresinden birden fazla kayıt yapılamaz. Bu kural, adil bir oyun ortamı sağlamak için uygulanır.
- Turnuva, farklı lig ve gruplardan oluşur: Ön Eleme Ligi, Amatör Lig, Profesyonel Lig, 3. Lig, 2. Lig, 1. Lig, Süper Lig ve Şampiyonlar Ligi.
- Her grupta oyuncular, Ön Eleme, Çeyrek Final, Yarı Final ve Final turlarında yarışır.
- Oyuncular, her maç için 3 ana hamle (Taş, Kağıt, Makas) ve 3 yedek hamle seçer.
- Hamleler rakibin hamleleriyle eşleştirilir. Ana hamlelerde 2 hamle kazanan oyuncu maçı kazanır. Eşitlik varsa, yedek hamleler devreye girer.
- Eşitlik durumunda kazanan rastgele seçilir ve kazanan oyuncu maç geçmişinde belirtilir.
- Hamleler eksikse, maç sonucu hesaplanamaz ve oyuncular eksik hamleleri tamamlamaya yönlendirilir.
- Kazanan oyuncu, hamle başına BSC puanı kazanır. Puanlar, grup seviyesine göre farklı katsayılarla hesaplanır.
- Final maçını kazanan oyuncu, bir üst gruba yükselir.
- Şampiyonlar Ligi’ni kazanan oyuncu, 50.000 BSC puanı alır ve şampiyon unvanı kazanır.
- Bir maçı kaybeden oyuncu, 24 saatlik bir bekleme süresine girer.
- Bekleme süresi dolduğunda, oyuncu yeni bir gruba katılarak oyuna devam edebilir.
- Oyuncuların BSC puanları ve kazandıkları maç sayıları, grup içinde ve genel lider tablosunda sıralanır.
- Lider tablosunda ilk üç oyuncu madalya ile gösterilir.
- Oyun, Türkçe, İngilizce, Almanca, İspanyolca, Rusça, Çince, Arapça, İbranice, Abazaca, İtalyanca, Fransızca, Portekizce, Japonca, Korece, Malayca, Vietnamca, Birleşik Arap Emirlikleri Arapçası ve Hintçe dahil 18 dilde oynanabilir.
- Dil seçimi, tarayıcı dili veya kullanıcı tercihiyle otomatik olarak belirlenir.
- Oyuncular, son 3 tamamlanmış maçlarını ve hamlelerini "Maç Geçmişi" bölümünde görebilir.
- Maç sonuçları, her iki oyuncunun hamlelerini ve kazananı tablo formatında gösterir.
- Oyun, aynı rakiple tekrar eşleşmeyi önler ve yalnızca aynı turdaki oyuncular arasında eşleşme sağlar.
- Hamleler, güvenli bir şekilde veritabanında saklanır ve maç sonuçları otomatik olarak hesaplanır.
- Oyuncular adil bir turnuva katılımı yapmak ile yükümlüdür. Manipülasyon ya da bot işlemleri yapan oyuncular tespit edilirse oyundan diskalifiye edilir ve kazandıkları BSC puanlar için hak kazanımları iptal edilir.
- Sistemsel veri kayıpları için elimizden gelen tüm çabayı göstersek bile hayatın doğal akışı çerçevesinde beklenilmeyen aksaklıklar yaşanılabilir. Telafi için elimizden geleni yapacak olsak bile site yönetimi bu aksaklıklar için mesul tutulamaz.
- Oyunu oynatan olarak gerekli durumlarda yeni kurallar ekleme ve eski kurallarda değişiklik yapma hakkımız saklıdır.
- Oyuna katılan her oyuncu bu kuralları kabul etmiş sayılır.
- REFERANSLAR
- Referans sistemi, kullanıcıların https://apsny.tr/reference sayfasında kullanıcı profilleri ile tanımlı kodlar ile başkalarına kayıt olmaları için link yönlendirmesi yaparak referans kodu sahibi ve referans kodu ile kayıt olanın ödül kazandıkları bir sistemdir.
- Referans sahibi ve referans kodu ile kayıt olan kullanıcılar karşılıklı olarak 25 BSC puanı kazanır.
- Manipülasyonları engellemek için aynı IP ve cihazdan farklı kullanıcılar oluşturarak yapılan referans kayıtları geçersizdir.
- Manipülasyon kontrolü amacıyla her kullanıcı için günlük sadece 5 referans kaydı puanlamaya dahildir.
- Referans puanları, kayıt olan kullanıcının oyuna katılması ve en az bir hamle yapması ile işlenir. Referans kodu ile kayıt olan kullanıcı oyuna katılmadığı takdirde her iki taraf için referans puanı işlenmez..
- Referans puanı kazanmak için bot işlemleri ve benzeri manipülasyon yöntemleriyle kullanıcı kayıtları oluşturmak yasaktır. Tespit edilmesi halinde hem referans sahibi hem de referans koduyla kayıt olan kullanıcının referans puanları silinir.
- KUMBARA
- Kumbara, kullanıcıların profillerine tanımlı olarak kazandıkları puanların gösterildiği alandır.
- Kumbarada biriken puanlar 100.000 BSC adedini geçince çekim talebi oluşturulabilir.
- Kumbarada biriken puanları kendi kripto para cüzdanlarına çekmek isteyen kullanıcılardan bu çekim işlemi için masraf olarak herhangi bir ücret talep edilmez. Çekim ücreti için masraflar site tarafından karşılanır.
- Kumbarada biriken puanları çekmek için talep oluşturan tüm kullanıcılar bu kuralları tamamıyla kabul etmiş sayılır.